duminică, 11 mai 2014

Chec cu broccoli


Eu ador checurile cu legume motiv pentru care am incercat unul cu broccoli, ardei si morcovi. Mi s-a parut foarte reusita combinatia, asadar, vi-l recomand cu drag.

Ingrediente:
3 morcovi
150 g broccoli
1 ardei gras rosu
5 ouă
300 g smântână
130 g telemea
300 g făină
1plic praf de copt
sare
piper

Mod de preparare:
Cureţi morcovii de coajă şi îi fierbi, iar separat opă­reşti 2-3 minute broccoli în apă clocotită cu sare, pe care-l desfaci apoi bucheţele. Coci ardeiul, îl cureţi de coajă şi-l tai bucăţi. După ce au fiert morcovii,

îi laşi să se scurgă, apoi îi pasezi până obţii un piure fin.

Adaugi telemeaua rasă,

smântână, făina, un plic praf de copt şi gălbenuşurile. 

Condimentezi cu sare şi piper, după gust, şi încorporezi uşor albuşurile bătute spu­mă tare, amestecând de jos în sus, pana se omogenizeaza compozitia. 

Torni jumătate din compoziţie într-o tavă de co­zonac unsă şi tapetată (eu am folosit o tava din silicon si nu a fost nevoie sa mai pun unt si faina), pui jumătate din bucheţelele de broccoli şi din ardeii copţi, 

adaugi restul de compo­ziţie şi aşezi deasupra broccoli şi ardeii rămaşi.


Intro­duci tava la cuptor pentru 55-60 de minute, la foc mic. 

Lasi checul sa se raceasca putin si apoi il scoti din tava si il serveşti.

Va doresc pofta buna!

6 comentarii: